Trodde det var vår?

Jag trodde som sagt att det var vår nu. Här har man krattat och gjort vårfint ute och har bytt till sommartassar på bilen och vad händer? Det snöar som om det vore december. Suck! Visst det brukar alltid komma lite snö men inte såhär mycket när all snö var borta innan. Hoppas det försvinner fort!

Idag är kevin hemma från dagis då viktor var vaken från 4-7 inatt/morse och mitt i allt vaknade även kevin. Båda somnade dock om. Även jag och 08.10 vaknade jag och jag kände att jag inte orkade stressa med båda pojkarna och mig för att vara på dagis halv 9. Men kevin klagar inte för att vara hemma med oss och inte jag heller :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0