Tillbaka

Igår blev det inte att jag bloggade någonting alls. Mådde pyton mot kvällningen och på dagen var jag hos mamma och syrran en sväng så det fullt upp kan man säga :)

Igår började jag med viktväktarna. Hade inte tänkt köra stenhårt utan mest prova. Dock var jag hungrig hela dagen och på kvällen frossade jag i frukt haha. Idag har jag ätit iprincip samma som igår och är inte ens hungrig. Det var nog bara en dålig dag igår hehe

Idag har jag hunnit med 45 min promenad och allmänt fix här inne :)



Kommentarer
Magdalena   •   2012-06-06, 23:05:29   •   http://magdalenae.blogg.se/

Galet söt son :)



Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0