Uppe med tuppen

Här är vi uppe med tuppen ska ni veta. Eller några i alla fall. Vaknade innan 7 då Viktor vaknade och ville ha mat. Han var på bra humör och låg och snackade med mig i sängen. Han sa berättade vad han hade drömt och att jag var världens bästa mamma och allt sånt där. I alla fall hoppas jag att det var de han ville berätta i sina gurglingar och roliga läten ;)

Kevin vaknade han med medan vi låg och pratade så nu var helt plötsligt 3 av 4 vaken. Vid 7?! Det brukar liksom aldrig hända. Viktor ligger nu och sover igen och Kevin svek mig även han.

Själv ska man väl kliva upp och äta frukost och göra sig klar för en tur till Louise senare på förmiddagen :)

Hoppas ni sover och har det slappt och skönt. Ciaoo



Kommentarer
Caroline   •   2012-06-01, 08:31:41   •   http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Din nya design är skitsnygg! Hoppas du får en bra dag :)



Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0