Viktväktarna

Idag var det precis en vecka sen jag började med viktväktarna. De lustiga är att jag alltid har sagt att jag ALDRIG ska börja med det. Räkna points och skit. Men nu sitter man här med medlemskap och räknar points. Men det är dock mkt enklare än vad jag trodde och tack vare att jag ammar så får jag äta så mycket poäng så jag orkar inte ens äta upp alla poäng varje dag. Får väl se om det hjälper eller stjälper mig i längden.

I allafall så gick jag ner 1 kg och 13 cm fördelat på arm, midja, stuss och lår. Mest nöjd är jag över centimetrarna eftersom det är det som märks först ;)

Jag är i allafall taggad till att fortsätta. Jag ska nå mina mål. Minst minus 5 kg till slutet på augusti. Sen minus 10 innan jul :). Jag hoppas verkligen att det går. Men det är typ 1 kg i månaden så de borde gå!



Kommentarer
Emma - Mamma till Viggo & Melker.   •   2012-06-19, 06:44:36   •   http://emmashjartan.se

Viktväktarna funkar bra :) Innan jag blev mamma, hade ju jag gått ner 22kg genom VV :) Heja du!



Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0