Återbesök hos barnmorskan

Idag har det gått 8 veckor sen viktor kom och jag hade återbesök hos barnmorskan. Jag hade verkligen en kanonbra barnmorska och jag är lite ledsen över att jag inte kommer träffa henne mer just nu. Blir jag gravid igen så vill jag absolut ha henne igen :) hoppas hon jobbar kvar bara haha

I alla fall fick jag ta blodtryck och väga mig. Båda resultaten gladde mig faktiskt. Jag vägde mindre än inskrivningsvikten (vilket jag visste) och så var blodtrycket bra igen. Trots att jag inte hann Vila ngt innan. Det var skönt att veta :)



Kommentarer
Linda   •   2012-05-08, 11:09:13   •   http://lindawik.blogg.se/

Ja det är ju bara 4 månader kvar nu tills den lilla kommer. Jag pratade med jon idag om att vi måste prata med M om att hon måste hämta sina saker osv. sen så tänkte vi höra om vi kunde ta gipsskivorna som ni hade? om dem är hela?!



Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0