Utmaning


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För 10 år sedan var jag 15 år och gick i 8:an :) jag pluggade, red för fullt och hade kul med kompisar.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sedan var jag hemma med kevin samtidigt som jag pluggade för fullt. Det var väl inte så mkt mer som hände


3) FEM SNACKS DU GILLAR
Nötter
Gurka (haha)
Lösgodis
Choklad
Popcorn

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Det är många låtar det. Typ alla som går på radion men kan ju nämna några:

Rain
Bä bä vita lamm (haha)
Amazing
Hit me baby one more time
Umbrella

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Betala av lånen
Donera pengar till familjen
Spara till sönerna
Köpa en häst
Köpa annat hus med stall och skog

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Svär mycket (utan att "svära")
Glömsk
Städar för mycket
Envis
Dåligt tålamod ibland


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Rita/måla
Inreda
Pussa barnen
Rida
Sjunga

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Haremsbyxor
Midjekorta toppar
Catsuit (så länge jag är såhär stor)
Platåskor
70-tals jeans

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Iphonen
Min rosa dator
Häst (?)
Korsordstidningen
Pennor

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

De som vill ?!! :)



Kommentarer
Caroline   •   2012-05-05, 18:02:44   •   http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Lite längre måste de bli va? Jag hade ingen mens alls utan blev gravid direkt inpå. Men bra fort gick de ju för det :)



Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0