Fredag morgon

Som vanligt på fredagar tar jag och pojkarna först en liten sovmorgon. Ligger och sover till typ 9 på morgonen och sedan ligger vi och drar oss en stund till. Inga måsten och ingen stress! Det kallar jag vardagsmys ;)

Efter frukost vill Kevin leka, Viktor somnar för det mesta om igen och jag tar tag i vardagssysslorna som att tvätta, plocka undan disk, vattna blommor och sånt där smått och gott. JAg trivs som fisken i vattnen med att vara hemma med barnen och få dona på i huset bäst f*n jag vill hehe. Dock saknar jag att jobba också såklart men det kommer det med. Var sak har sin tid så att säga.

Nu tänkte jag ägna lite tid åt att kolla på presenter åt Kevin på nätet. Lite saker till kalaset skall beställas och sedan har jag fått önskemål om att visa lite saker som Kevin vill ha /behöver så det kommer ett sådant inlägg lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0