Onsdag

Idag är det redan onsdag. Vart tar veckorna vägen?? Iaf är det bra att det snart är måndag så jag får väga mig (a). Jag märker redan att jag är smalare pver magen vilket jag tackar och bockar för. Ska försöka hinna med och träna idag också. Vill ju att det ska gå "lite snabbare" ;)

Det går i alla fall bra att äta. Jag kommer dock inte upp i mina poäng per dag. Jag har haft ca 8 poäng kvar varje dag. Men jag kan inte trycka i mig mer mat eller onyttiga saker bara för att jag ska få ihop poängen. Jag äter tills jag blir mätt och jag får i mig varierad mat så det är nog huvudsaken :)

Nu måste jag nog mata lilla viktor som ropar på mig här hehe. Hörs sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0