Big Brother

Ikväll är det söndag vilket innebär Big Brother live. Jag har inte sett varje avsnitt denna gång men jag har försökt hängt med ändå. Personligen tycker jag att denna säsongen är mycket sämre än förra. De är så jävla barnsliga denna säsong (vissa av dem) och det är mobbing och de går bakom ryggen på varandra hit och dit. Det var inte alls så förra gången tycker jag.

Min favorit var från början Annica men jag har nog ändrat mig till camilla istället. Tycker att Annica har börjat spela fulspel och vänder kappan efter vinden lite vilket stör mig. PLUS att hon är ihop med puckot Marcelo. Han förtjänar inte alls henne så jävla stygg som han är.. men men det skulle inte göra mig någon om hon vann. Lars är också en favorit men han spelar också lite fulspel hehe. Jag som inte kollar liven vet inte heller om tvn vinklat hur de är eller om de är så dem är.

ikväll är det i alla fall tre tjejer som  är nominerade. Helst ser jag att Jennifer åker ut. Är så less på att höra henne klaga, höra henne säga "ärligt talat" och kasta saker runt omkring sig haha... men det är nog hanna j som åker... bara det inte är camilla =)

Kommentarer
Linda   •   2012-05-07, 12:01:01   •   http://lindawik.blogg.se/

Haha! Ja självklart ska vi tapetsera om :) Men det är ju meningen att vi ska ha sovrummet uppe där vi hade förut! men där ska vi också tapetsera om för orange passa inte heller till dem där möblerna xD


Malin Viklund   •   2012-05-07, 19:48:41   •   http://maliiiiiins.blogspot.com

Jag har inte ditt telenummer, så du kan ju gärna skicka ett sms då du har lust med en promenad!? :) Ser min blogg bättre eller sämre ut på mobilen!? :)



Kommentera inlägget

Namn Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback

Min profilbild

Jag är en 25-årig 2-barnsmor (till Kevin född juli 2010 & Viktor född mars 2012) som för tillfället är mammaledig. Annars är jag utbildad förskollärare som gillar att teckna, inreda mitt hem och vara med nära och kära. I denna bloggen skriver jag om allt från inredning i hemmet, till mammabestyr till tips och tankar om det mesta. Ola är en kille som sjunger nedrans bra och har en plats i mitt hjärta så jag försöker åka på spelningar när jag kan. Han kan råkas nämnas här i bloggen titt som tätt. Fråga gärna om det är något ni undrar. :) kontakta mig på [email protected]

Läs mer om mig

RSS 2.0